logo BKS

logo BKS

Lagu tema usrah

MALAM PENUTUPAN USRAH

ASSALAMUALAIKUM

SALAM MUJAHADAH KEPADA SEMUA WARGA BUMI BAINUN YANG DIBERI NIKMAT ISLAM DAN IMAN,
MOGA KITA DALAM KEREDHAANNYA SETIAP SAAT DAN TIDAK DILEPASKAN WALAUPUN DALAM KADAR SEKEDIP MATA,

Baru2 ini sempena majlis penutupan usrah untuk semester 1/2010 telah diadakan. majlis ini dijalankan bersama majlis berbuka puasa beramai-ramai dan bacaan kitab Syifa'ul qulub. Alhamdulillah majlis penutupan ini diadakan dengan penyampaian hadiah oleh Tuan Haji Harun bin Haya kepada kumpulan usrah 2ppismp yang terbaik. kumpulan untuk muslimat yang telah memenangi kumpulan usrah terbaik ialah kumpulan Humaira',naqibahnya ialah saudari Nurul Hidayah binti Shabudin manakala kumpulan muslimin usrah yang terbaik ialah kumpulan yang naqibnya ialah Syeikh Mohd Nor Hashim bin Syeikh Hasan. tahniah diucapkan pada kumpulan yang telah memenangi.

sahabat2 sefikrah doa di bawah ini boleh diamalkan untuk memudahkan urusan kita dalam menghadapi tarbiyah usrah dan segala urusan lain..moga dipermudahkan..amin

Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki.

akhirull kalam..LAJNAH USRAH & DAKWAH MENGUCAPKAN TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA KEPADA BADAN KEBAJIKAN SURAU AL-GHAZALI DAN SEMUA NUQABA' SERTA ADIK2 USRAH YANG TELAH MEMBERI KERJASAMA DALAM MENDAPAT TARBIYAH USRAH.

USRAH ITU SATU SUNNAH...INGATLAH DUNIA INI PENJARA BAGI ORG MUKMIN..GUNALAH CEMETI UNTUK MEMUKUL HATI2 KITA MENCINTAI TARBIYAH USRAH!! MEMPERKUKUHKAN USRAH..MEMPERKASAKAN DAKWAH!!!!!! ALLAHUAKHBAR!!
0 Responses